הקפה הכי טוב

הקפה הכי טובלהשתמש במים טריים, קר. זכור כי כוס קפה מכילה יותר מים מאשר קפה! כי איכות המים ישתקף בתוך כוס הסופי. אם האזור שלך טוב, ראויים לשתייה מים, להשתמש בו, נותן את הברז להפעיל כמה שניות לפני שתמלאו את הקומקום או מכונת קפה. אם את לא חולמת של שתיית מים מן הברז שלך, לא נושא את הקפה שלך אליו: מבשלים במים מסוננים או מינרליים.
השתמשו באיכות טובה, טרי צלוי של הפולים. ראה אל העמודים הקודמים מדריך לבחירת הקפה הנכון בשבילך.

לטחון את הקפה כראוי לפני בישול.

לטחון גס, או להכנת קפה מים קרים להתרכז. בדרך כלל מושגת תוך חמש עד שבע שניות לתוך מטחנה סוג מדחף.
לטחון בינוני: כדים, הבוכנה סירים או טפטוף וקפה באמצעות מסננים שטוחים שווה ערך ל 10 שניות עם להב הקלד וטוחן.
בסדר לטחון: עבור ואקום סירים, סירים , קפה טורקי, ומסננים טפטוף בצורת חרוט. בתאריך 20-15 שניות עם מטחנה להב.
לטחון טוב במיוחד: לשימוש במכונות אספרסו. בתאריך עשרים וחמישה עד שלושים שניות עם מטחנה להב. אף פעם לא מכינים מנה שנייה עם גינה משומשת כבר!
השתמש את הכמות הנכונה של מכונות קפה לעסקים. באופן כללי, מבשלים עם כף אחת של קפה טחון עבור כל. חצי ליטרה של מים (“כוס” קפה אחת). התאם את הפרופורציות הללו לפי הטעם, במידת הצורך.
אל תשתמש מים רותחים. מים על נקודת הרתיחה לפגוע או להפיג חלק מהשמנים נדיף בקפה, מניעת שלהם טעמים מלהגיע אותך. ברגע את הקומקום לרתוח, מורידים מהאש ולתת לו לנוח רגע לפני לשפוך לתוך מסננים בטפטוף; לווסת חום בזהירות בעת שימוש אחרים להכנת קפה.
היזהרו מחמם שוב קפה. אם אתה חייב לחמם קפה, חמים מאוד בעדינות מעל החום הנמוך ביותר האפשרי. קפה יכול להישמר חמים על פלטה חמה או אחרים חם-לרבות אלה בנוי לתוך כמה עושי חשמלי – לא יותר מאשר עשרים דקות לפני טעמו הופך. במקום זאת, נסה העברת קפה טרי רק לאחד מודרני סירים בידודי ואקום במפורש שנועדו לשמור על זה ראויים לשתייה במשך שעות.
חנות הקפה שלכם בתוך צנצנת אטום. ושמור אותם במקום קריר למקרר או, אם יש מקום, במקפיא.